Unga mår allt sämre

http://halsa.msn.se/3374

87% av unga är stressade, skola, pengar  framtiden...

Själv har man redan problem, men det är egentligen dumt att säga skönt att man inte är ensam.

Funderat mycket på det här med psykisk hälsa, allt påverkar ju varandra. Är du deprimerad och inte kan sova, kan du inte heller vila up dej. Kan du inte varva ner är det omöjligt att slappna av, slappnar du inte av krashar du för eller senare. När du krashat vad gör du då??

Sopar ihop resterna och tejpar ihop dej själv?
Ligger i högen av dig brustna jag, och stannar där?

Det finns inget man kan göra egentligen, jag hoppas att jag inte längre kommer behöva tejpen som håller mig samman.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0