Utseende

Jag har tänkt mycket på det här med utseende och vikt...
Tror större delen av sveriges befolkning har hört om Jessica Simpson och  Heidi Klum. Dessa vackra kvinnor trakasseras i pressen, pågrund att dom har kvinnliga former.. Som det verkar nu måste man mer eller mindre sluta utvecklas innan tonåren. Det är sjukt att folk ser dessa kvinnor som feta, personligen är jag heller "fet" som dessa människor ser det än att se ut som ett skelett med hud...
Verkar som världen ser bara två olika vikter nu förtiden, dödligt smal eller dödligt överviktiga.


                                                  Jessica Simpson

Att säga att hon är överviktig är sjuk, tycker hon är vacker precis som hon är.

Vem vill egentligen se ut som en mager porslinsdocka? 
Enligt dessa skönhets ideal är jag överviktig och ful..
Tycker att jag ser rätt bra ut, kunde tänka mig att gå ner ngt kilo men inte pågrund av att se ut som en planka utan att tappa ngn cm på låren bara som lika gärna går träna ner så att säga...

Kommer fortsätta att se mig själv som vacker och hoppas att du ser dig själv som vacker...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0